Haal meer uit je digitaal fototoestel 2

Officiële benaming: ICT in een Creatieve Context - Creatief met afbeeldingen: eenvoudige bewerkingen ODB-Y00463-002

Na het volgen van het eerste deel, waarin je een introductie kreeg tot de verschillende basisbegrippen van de fotografie en de knoppen op het toestel, ben je klaar voor het echte werk. Aan de hand van praktische oefeningen, leer je de opgedane kennis uit te voeren in de praktijk. Foto’s worden besproken in de klas en je krijgt tips om je techniek nog te verbeteren. Je leert er ook beelden bewerken en verbeteren.

Thema’s

  • leren werken met cadrage
  • spelen met licht en reflecties
  • fotograferen vanuit verschillende perspectieven
  • technieken om je foto te verbeteren naar inhoud en vorm
  • foto's kritisch bekijken en bespreken
  • fotobewerkingen

Introductie tot

  • natuurfotografie
  • portret
  • materies en stillevens
  • ...

Deze module is geschikt voor wie:

  • Windows Verkenner beheerst;
  • kan werken met een computer, mappen kan aanmaken en vlot bestanden kan openen;
  • aan de hand van een vrijstellingsproef kan aantonen dat hij/zij de kennis en basisvaardigheden van de voorgaande cursus beheerst OF slaagde voor één van de cursussen van start to create.

€ 105

De prijs is samengesteld uit:

  • Het wettelijk inschrijvingsgeld: € 90
  • Opleidingsbenodigdheden: € 15 (Inclusief cursusmateriaal en/of digitaal materiaal en/of grondstoffen, ...)
  • Eventuele benodigdheden gebruikt tijdens de lessen: deze kosten moet je niet meteen betalen bij je inschrijving maar later bij de start van de lessen of online via mijn dossier.

Aantal lestijden: 60 (inclusief evaluatie en deliberatie)

Heb ik recht op een korting of een premie?

Lesuren & locaties

Opgelet

Deze cursus wordt op dit moment niet ingericht. De cursussen die starten in september 2024, zullen eind mei online staan.

Vind je een bepaalde cursus niet, dan kan je hierover steeds een vraag stellen via de knop op de website "stel je vraag".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Instapaper